NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

úterý 21. února 2017

Noční námluvy

Poprvé ho zaslechnu večer, když si jdu lehnout.
Ignoruji ho.
Chci spát.
V noci mě probudí, když zaťuká na parapet a později na okno.
,,Nedotírej…,“ řeknu a otočím se na druhý bok.
Je neodbytný a pořád silněji dává o sobě vědět.
Nechce, abych spala, chce, abych vnímala jeho přítomnost a jeho sílu.
Jenomže mě, je úplně ukradený…
To ovšem ještě netuším, že si na mě počká až do rána.
Když vstávám, je jako utržený ze řetězu, ale postupně se zklidňuje.
Přesto neodchází.
Vím, že se mu nemůžu vyhýbat věčně.
Vím, že za chvíli, až vyjdu ven, mu budu muset čelit.
Odměním ho za jeho vytrvalost a dopřeji mu pár vteřin, aby se mě dotkl, aby mi jeho kapky spadaly do vlasů.
Těch pár vteřin, než roztáhnu deštník.

zdroj: Pinterest

Abych nezapomněla...,
že mě dnes pohladil déšť





12 komentářů:

  1. Nádherně poeticky napsané, až z toho stříká romantika...
    Já jsem v takové romantice jela domů od holiče, stěrače nebraly, nebylo vidět na dva metry před sebe, fakt nic příjemného..
    Krásný den přeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Děkuji. Trochu jiný pohled...
      Krásné, i když upršené dny.
      H.

      Vymazat
  2. Byla jsem napnutá, jaký bude konec (že to nebude klasický nápadník mi bylo jasné, ale o čem píšeš jsem neuhodla, musela jsem si to přečíst). Mně se dneska déšť vyhnul, ale někdy mám jeho námluvy ráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu jsem pustila fantazii do klávesnice. I když...takhle to vlastně přesně bylo:-)
      H.

      Vymazat
  3. A mám hezčí pohled na déšť a sychravé počasí. Děkuji :-) D.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně jsi popsala pocity, když prší. Někdo déšť nenávidí, někomu nevadí, ale ještě nikdy jsem neslyšela se o dešti tak literárně krásně se vyjadřovat :-) Měj se krásně v dešti i za sucha :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivanko moc, to je velká pochvala. Jak jsem to cítila, tak to šlo do klávesnice:-)
      Děkuji za návštěvu a měj krásné dny.
      H.

      Vymazat
  5. No páni, takhle hezky oslavit slovem déšť. Já mám ráda jenom ten letní teplý, který ovlaží vzduch a zase procitne slunce. Když obr kapky buší do střešního okna v ložnici, cpu hlavu pod polštář :o).
    Konečně jsem se Henrieto dostala na tvůj blog a přeji ti krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám Tě tady Alenko. Že Ti to ale trvalo..:-))
      Jaké pocity ve mě tentokrát déšť zanechal, tak jsem to napsala. Příště to třeba bude zase úplně jinak:-)
      Měj se krásně a děkuji za návštěvu.
      H.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra