NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

neděle 22. ledna 2017

Bez reklam

Nejsem žádný notorický televizní divák, ale občas se na nějaký film nebo pořad ráda podívám. Záplava televizních reklam ve mně ale vyvolává pocit ztraceného času. Film, který normálně trvá 90 minut, je díky reklamám klidně i o půl hodiny delší.

Měla bych se ale přece jenom zamyslet nad tím, jestli mi alespoň některé reklamy nejsou přínosem.
Nevěděla jsem například,
- že nachlazený manžel, který není sám sebou, se změní v podivného skřeta s velkou hlavou.
- že když budu potřebovat větší stůl, mám používat bohatý bujón Knor.
- že na jahody si můžu vzít repůjčku.
- že neoangin je neogeniální. Nevíte, co je neogeniální?

A také se ptám…
Proč té nemožné ženské už dávno někdo nevysvětlil, co se děje s její vagínou?
Proč se Láďa Hruška konečně nezačne živit něčím smysluplným a nepřestane si hrát na inspektora ve výslužbě, který chce peníze zadarmo?
Proč Adámkovi, kteří právě objevili nový Jar, si to nádobí konečně neumyjí?
Proč bych měla za jasnovidci, alchymisty, běžci a osobními bankéři chodit do lékárny?
Možná mi kontokorentiér Jakub Kohák na tyto otázky rád odpoví příště...


Abych nezapomněla…,
škoda, že se nedají reklamy reklamovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra