NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

neděle 6. listopadu 2016

Slib mlčení

Slib mlčení, Linda Castillo


zdroj: Databáze knih
Dobrý thriller si vždycky ráda přečtu. Vytrhne mě to z reality a znamená to pro mě dokonalé odreagování. Mám ráda to napětí, zvraty, nečekané situace. Slib mlčení mne v tomto ohledu dokonale uspokojil. Vyšetřování brutálních vražd, propojené s krutou minulostí hlavní hrdinky. Popis obětí je tak podrobný, až se ptám, jak tohle mohla napsat žena. Kdo na to nemá žaludek, ať nečte.
Budete znechuceni brutalitou, budete hledat vraha, budete dychtiví ho dostat!
Od strhujícího závěru se nebudete moci odtrhnout!
K nejnapínavější fázi knihy, se dostávám jednoho rána, před odchodem do práce.
Co teď?
Čtu v autě, (samozřejmě jako spolujezdecJ) a čtu i v práci.
O svačině, při obědě, v každé volné chvíli.
Nevzpomínám si, že by mě jiná kniha k tomuto přiměla.
Musím připustit, že co se týče vyvrcholení příběhu i milostného vzplanutí mezi kolegy, byl závěr poněkud ,,americký“.
Ale mě to nevadilo.
Já se dobře bavila, takže účel knihy byl naplněn.

Abych nezapomněla...,
že thrillery nemám číst ráno, před odchodem do práce.

2 komentáře:

  1. juchů další kniha na dlouhé zimní večery, paráda už se na ní těším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mám na zimě ráda...že je více času na čtení:-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra