NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

pátek 5. srpna 2016

Čas odejít

Jodi Picoultová, Čas odejít

Tato kniha je příkladem toho, že i podle obalu a názvu lze vybrat skvělé čtení. Autorka byla pro mne do této chvíle neznámá a tak jsem si po přečtení několika kapitol říkala:,,Kde jsi byla  přede mnou tolik let schovaná, Jodi Picoultová?“
Nový pro mne byl i styl psaní, kdy příběh je vyprávěný několika postavami. Skvělý nápad!
Jde o příběh třináctileté Jenny, která za pomoci vědmy a vysloužilého policisty hledá svou před lety zmizelou matku Alici. Matku, která se celý život věnovala studiu chování slonů v africké buši a později v americké rezervaci svého manžela. Alicino vyprávění o životě slonů bylo skvělým oživením celého příběhu. Bylo velice zajímavé sledovat chování rodinného klanu i jednotlivých kusů těchto majestátních zvířat s výbornou pamětí. Slony jsem vždycky obdivovala, ale teď se mi doslova vryli pod kůži.
Jennina matka zmizela za dramatických okolností, kdy její kolegyni udupal slon. Během vyprávění ale vyvstávají otázky, jak to všechno celé bylo doopravdy. Lámala jsem si hlavu, pouštěla uzdu své fantazii, ale takový zvrat bych nikdy nevymyslela. Věřili byste, že je všechno úplně jinak?

Abych nezapomněla...,
že slon, na rozdíl od lidí, nikdy nezapomene.

zdroj: databazeknih.cz
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra