NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

čtvrtek 20. října 2016

Proč neumím počítat

Výsledek = konečný stav, následek něčeho.

To kdybych věděla v první třídě, nemusela jsem dostat pětku z matematiky.

,,Tak děti, já Vám budu diktovat příklady a vy budete psát jenom výsledky, které oddělíte čárkou,“ řekla paní učitelka a rozdala nám papíry.

3+2=5, 5+2=

Příkladů bylo šest. Více jsem napsat ale nestačila.

Všechny děti ve třídě věděly, co je výsledek. Jenom mne toto slovo v předškolním věku nějak minulo.

Možná jsem dosud nedosahovala žádných VÝSLEDKŮ.
Možná mi rodiče nemuseli říkat věty typu:
,,Tohle je VÝSLEDEK Tvého chování“
,,VÝSLEDEK  Tvého zlobení je, že dnes nepůjdeš ven.“

Prostě jsem se ve svých šesti letech nesetkala s žádným výsledkem. A to mi bylo osudné.
První známka v první třídě byla z matematiky a rovnou pětka. Jediná pětka ve třídě. A je moje!
Bylo mi jasně řečeno, že neumím počítat.
A tak mě o tom přesvědčili na celý život.
Bez kalkulačky totiž dosud nedám ani ránu.

Abych nezapomněla...,
že tento příspěvek je VÝSLEDKEM mé práce.




2 komentáře:

  1. výsledkem tvého počtářského umu bylo PRVENSTVÍ ve třídě co se pětky týče :-), taky VÝSLEDEK :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně! Takhle jsem o tom nepřemýšlela, hahaha:-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra